niewygodne.info.pl

 

     Po lewej Paryż. Po prawej Polska. Takie obrazki krążą po całym świecie. I to jest najlepsza promocja naszego kraju!

poniedziałek, 3.12.2018 r.

  

 foto: twitter.com

Kto by się spodziewał, że zamieszki w Paryżu staną się podstawą do viralowej promocji naszego kraju. Otóż obrazki płonącej stolicy Francji są obecnie na masową skalę zestawiane ze zdjęciami z jarmarków bożonarodzeniowych jakie odbywają się w każdym większym mieście w Polsce. Co istotne - memów zestawiających oba światy często nie robią Polacy lecz ludzie z zagranicy. Efekt jest niezwykle pozytywny. Zdaje się, że tak dobrego pijaru naszemu krajowi nie przyniosła jeszcze żadna akcja Polskiej Fundacji Narodowej.

 

Imam Tawhidi jest jednym z popularniejszych na świecie przedstawicieli islamu, który posiada konto na Twitterze. Dwa dni temu wypuścił on tweeta, w którym połączył ze sobą zdjęcia płonącego Paryża oraz jarmarku bożonarodzeniowego we Wrocławiu. Oba zdjęcia skomentował: "Left: Paris. Right: Poland. Guess why"

 

Wpis zrobił prawdziwą furorę na Twitterze. Udostępniany był ponad 10 tys. razy, polubiany blisko 23 tys. (stan na 3 grudnia rano). Osiągną status tweeta viralowego o światowym zasięgu

     

r e k l a m y


       

Zdjęć, memów, wpisów podobnych do tweeta Imama Tawhidi w światowym internecie w ostatnich dniach jest bardzo dużo. Wszystkie one mają podobny schemat. Pokazują uliczne protesty w Paryżu, płonące samochody i barykady z jednej strony oraz cieszących się ludzi, którzy uczestniczą w jarmarkach bożonarodzeniowych w Polsce z drugiej strony. Narracja jest zawsze taka sama - we Francji jest dziko i niebezpiecznie. W Polsce - spokojnie, świątecznie i superbezpiecznie. 
  

Co istotne - taki przekaz dociera do setek tysięcy (jeśli nie milionów) odbiorców na całym świecie, którzy do tej pory o Polsce nie wiedzieli nic lub tylko to, że rządzi tu "reżim Kaczyńskiego".

 

r e k l a m y


 

Nie mam wątpliwości, że takie wpisy dla promocji pozytywnego wizerunku Polski robią znacznie więcej, niż wszystkie działania podejmowane do tej pory przez Polską Fundację Narodową. Przypomina mi się tutaj akcja polskich strażaków w Szwecji z lipca br., którzy w tym kraju zrobili dla ocieplenia wizerunku Polski gigantyczną pracę. Wówczas jednak mowa była tylko o samej Szwecji. Teraz mówimy o zasięgu całego świata.

 

Źródło: Imam Tawhidi (Twitter.com)
Czytaj także: Nasi strażacy dla dobrego imienia Polski zrobili więcej niż wszystkie akcje PFN razem wzięte! (Niewygodne.info.pl)

  

r e k l a m y


  

niewygodne.info.pl

blog niewygodny dla establishmentu III RP

 

Blog niewygodne.info.pl stosuje pliki cookies. 

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

 

Dostępne na blogu niewygodne.info.pl pliki cookies zbierają, udostępniają i wykorzystują dane w ramach usług reklamowych Google. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat polecam kliknąc w następujący link: Jak Google wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji naszych partnerów?

 

     

yyy

R E K L A M Y

a

 

 

niewygodne.info.pl

blog niewygodny dla establishmentu III RP