niewygodne.info.pl

 

     Urzędnicy prezydent Warszawy podpytują blogerkę o kryzysy w social-mediach. Blogerka wystawia rachunek - 7380 PLN!

sobota, 19.08.2017 r.

 

foto: Antyleft_ (Twitter.com)

Oto kolejny przykład na to, jak w Warszawie wydawane są pieniądze podatników. Użytkownik twittera o nicku Antyleft_ ujawnił najnowszą umowę, jaką Biuro Marketingu warszawskiego magistratu podpisało z blogerką Moniką Czaplicką. Zakresem umowy jest "przeprowadzenie konsultacji w zakresie kryzysów w mediach społecznościowych" (sic!). Za wspomniane konsultacje blogerka wystawiła fakturę w wysokości... 7.380,00 PLN. Koszty oczywiście przerzucone na podatników.

 

Użytkownik twittera o nicku Antyleft_ ma wyraźnie upodobanie do śledzenia i ujawniania umów jakie zawierają urzędnicy Hanny Gronkiewicz-Waltz. Kilkanaście dni temu wyśledził, że Biuro Prawne stołecznego magistratu wynajęło prestiżową kancelaria prawną do reprezentowania prezydent Warszawy przed Komisją Weryfikacyjną. Oczywiście nic za darmo. Kancelaria wystawiła fakturę - 86,1 tys. zł. Kwota do opłacenia przez podatników.
   

r e k l a m y


  
Teraz Antyleft_ znalazł kolejną "perełkę". Biuro Marketingu Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy zawarło umowę o "konsultację z blogerką Moniką Czaplicką w zakresie kryzysów w mediach społecznościowych". Jestem niezmiernie ciekawy, jak wygląda to "konsultowanie", szczególnie, że faktura blogerki opiewa na kwotę 7380 zł. 

Co ciekawe - Antyleft_ spróbował zapytać o to samą blogerkę. Zadał jej następujące pytanie: "Może Pani przybliżyć szczegóły tych konsultacji? Są to konsultacje stacjonarne/online? Ile osób w nich uczestniczy?" Pani Monika Czaplicka odpowiedziała: "Nie mam przy sobie umowy, a nie wiem ile informacji mogę podać publicznie. Najlepiej poprosić o informację Urząd Miasta".

Hanna Gronkiewicz-Waltz przynajmniej politycznie odpowiada za nieprawidłowości, do jakich dopuszczali się urzędnicy podległego jej magistratu w zakresie reprywatyzacji. Szkoda, że koszty ogarnięcia wynikających z tego konsekwencji (prawnicy z renomowanej kancelarii, a teraz blogerka doradzająca jak opanować kryzys wizerunkowy w mediach społecznościowych) przerzucane są na barki (a raczej kieszenie) podatników.

Źródło: Antyleft_ (Twitter.com)

r e k l a m y


  

niewygodne.info.pl

blog niewygodny dla establishmentu III RP

     

Blog niewygodne.info.pl stosuje pliki cookies. 

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies 

oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. 

Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie 

stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

  

R E K L A M Y

c

a

 

niewygodne.info.pl

blog niewygodny dla establishmentu III RP