Blog niewygodne.info.pl stosuje pliki cookies. 

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. 

Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

 

     Tymczasem w "Gazecie Polskiej" reklama... okrętów podwodnych z wyrzutnią rakiet manewrujących!
wpis z dnia 29/06/2017

foto: niewygodne.info.pl

Nietypową reklamę można znaleźć w najnowszym wydaniu "Gazety Polskiej". W tym prawicowo-konserwatywnym periodyku pojawił się bowiem prospekt okrętów podwodnych mogących wystrzeliwać rakiety manewrujące francuskiego konsorcjum DCNS! Widać zatem, że przetarg na dostarczenie dla Polski nowych okrętów wchodzi w decydującą fazę. Ten, kto skuteczniej dotrze do Macierewicza, ten ma większe szanse, aby wygrać. Droga do niego prowadzi m.in. przez gazetę T. Sakiewicza, i to jego środowisko jest, póki co, wygranym tego przetargu. Wszak za taką reklamę trzeba było wyłożyć spore pieniądze.

                              

r e k l a m y


            

Przypomnijmy - w ciągu najbliższych tygodni Ministerstwo Obrony Narodowej ma podjąć decyzję w sprawie zakupu okrętów podwodnych dla Polski. Warunki zamówienia przewidują dostarczenie trzech okrętów, które będą mogły być wyposażone w rakiety manewrujące, zdolne niszczyć cele w odległości do kilkuset kilometrów. Wartość kontraktu wyceniana jest na około 10 mld zł. 

W przetargu złożono trzy oferty: francuską, niemiecko-norweską i szwedzką. Resort negocjuje obecnie z Francją, która zaoferowała Polsce wyposażone w rakiety okręty podwodne typu Scorpene. Prowadzi też rozmowy norwesko-niemieckie dotyczące zakupu okrętów 212CD, produkowanych przez holding stoczniowy TKMS. Trzecią opcją jest oferta Szwecji, która zaproponowała okręty typu A26 (producentem jest Saab). Jednak zdaniem ekspertów w ostatecznym rozrachunku rząd dokona wybory pomiędzy ofertą francuską a niemiecko-norweską.

         

r e k l a m y


   

Zupełnie oczywistym jest dla mnie to, że reklama okrętów podwodnych w prawicowo-konserwatywnym periodyku, jakim jest "Gazeta Polska", to próba dotarcia do Antoniego Macierewicza, który ten tygodnik czytuje (i który może mieć decydujące zdanie przy ostatecznym wyborze wykonawcy). Można też zadać pytanie, na ile wykup takiej reklamy w gazecie bezwzględnie sprzyjającej PiS, to również forma podlizania się do władzy. Podlizania się w konkretnym celu. Wszak kontrakt na okręty podwodne ma być warty 10 mld zł. W tym celu wydać 20, 30 a może 40 tys. zł na reklamę w prawicowo-konserwatywnym tygodniku to praktycznie żadne koszta.

 

         

wpis z dnia 29/06/2017 

          

niewygodne.info.pl

blog niewygodny dla establishmentu III RP

 

* * *

Dołącz do nas!

 

xx

 

r e k l a m y


 

niewygodne.info.pl

blog niewygodny dla establishmentu III RP