Niemiecki kapitał w Polsce wspiera niemiecki kapitał w Niemczech?
wpis z dnia 12/02/2016

foto: Janos Balazs (Flickr.com / CC 2.0) \ Public Domain (Wikipedia)

Polskie firmy przewozowe, które od lat obsługiwały fabryki Volkswagena ulokowane na terytorium naszego kraju, w styczniu nagle potraciły kontrakty. Koncern po cichu polecił swoim zakładom w Polsce, by zlecenia szły do niemieckich przewoźników, nawet jeśli są drożsi - ujawnił na łamach "Rzeczpospolitej" prezes Kujawsko-Pomorskiego Stowarzyszenia Przewoźników Międzynarodowych Adam Jędrych... A Mówili, że kapitał nie ma narodowości. Kapitał może i nie ma, ale jego właściciele już tak.
                          

r e k l a m y


            

Cytowany przez "Rzeczpospolitą" Adam Jędrych (prezes Kujawsko-Pomorskiego Stowarzyszenia Przewoźników Międzynarodowych) nie ma wątpliwości:

 

"Nasze firmy, które od lat obsługiwały polskie fabryki Volkswagena, straciły w styczniu kontrakty. Koncern po cichu polecił zakładom, by zlecenia szły do niemieckich przewoźników, nawet jeśli są drożsi".

 

W kontekście powyższego warto przypomnieć, że czołowi okrągłostołowi politycy związani z Kongresem Liberalno-Demokratycznym, Unią Wolności, a następnie Platformą Obywatelską, jak również sprzyjające im media przed długi okres istnienia III RP utrzymywały, że kapitał nie ma narodowości czy swego rodzaju "paszportu". W sumie mieli rację. Kapitał nie ma narodowości. Ale jego właściciele już tak. Warto o tym pamiętać, szczególnie w okresach kryzysów czy napięć politycznych.

 

Źródło: Kapitał, jak wiadomo, nie ma narodowości (twitter.com)

 

wpis z dnia 12/02/2016

        

r e k l a m y


   

niewygodne.info.pl

blog niewygodny dla establishmentu

 

 

r e k l a m y


* * *

Dołącz do nas!

 

  

niewygodne.info.pl

blog niewygodny dla establishmentu

 


r e k l a m y